Описание

b0005s

 

Розбудова РСП «Шувар» передбачає:

 

1. Створення на регіональному рівні сучасних місць продажу та розподілу свіжої сільськогосподарської продукції за світовими стандартами та з врахуванням специфіки українського сільського господарства - гуртових ринків «Регіональних Аграрно-Маркетингових центрів».
2. Об'єднання ринків на державному рівні у мережу та налагодження каналів переміщення сільськогосподарської продукції в межах країни для швидкого та якісного реагування на потреби споживача в різних регіонах.
3. Впровадження нових схем експорту вітчизняної продукції, спрощення юридичних процедур та створення доступних для виробника каналів збуту продукції на закордоні ринки.
4. Налагодження простих та доступних каналів імпорту сільськогосподарської продукції. Спрощення та пришвидшення процесів розмитнення та ввезення товару, перевірка якості та сертифікація прямо на місті продажу (розподілу), оформлення необхідних документів.
5. Підняття рівня обслуговування споживача до світових стандартів: якість, безпека, асортимент, товарність продукції, об'єктивна ринкова ціна та сучасні умови продажу продукції.
6. Створення дієвої системи контролю якості та безпеки товару, впровадження механізмів стимулювання виробників, які дотримуються норм та правил вирощування продукції.
7. Створення центрів накопичення та передачі знань, досвіду, інновацій, нових тенденцій у сільському господарстві, оцінки аграрного ринку , прогнозування та статистики, ознайомлення із закордонним досвідом. Організація та проведення навчальних та дорадчих програм, курсів, семінарів, конференцій та обговорень на постійній основі для всіх представників АПК.
8. Запровадження постійно діючих виставок технологій, обладнання, насіння, добрив, ліній переробки та передпродажної підготовки продукції, тощо. Надання можливості виробнику отримати інформацію та побачити на практиці, а за потреби і пройти навчання та купити необхідне обладнання чи технологію.
9. Організація виставкової діяльності аграрного та суміжних напрямків.
10. Створення осередку державних та громадських організацій (дорадча служба, фонд підтримки фермерства, тощо) з метою підтримки національного виробника.
11. Надання комплексної послуги по обслуговуванню клієнта: юридичний супровід, фінансова підтримка (кредитування, інкасація коштів, тощо), видача необхідних документів на продукцію, перевірка якості та надання відповідних висновків, надання інформації про тенденції на ринку, тощо.
12. Запровадження нових механізмів збуту сільськогосподарської продукції: біржові та аукціонні торги, дистанційне визначення ціни, віртуальний торговий майданчик в Інтернеті, тощо.

 

Цілі Ринку сільськогосподарської продукції «Шувар»:

 

  1. 1.Розвивати наступні товарні групи : «Фрукти та овочі», «М'ясо та м'ясопродукти», «Риба та морепродукти», «Квіти та супутні товари».
  2. 2.Втримати лідируючі позиції за обсягами реалізації продукції у Західному регіоні України та досягти при цьому наступних показників:
    - «Фрукти та овочі» - більше 50 % ринку товарної продукції Західного регіону;
    - «Квіти та супутні товари» - більше 40 % ринку товарної продукції Західного регіону;
    - «М'ясо та м'ясопродукти» - більше 30 % ринку товарної продукції Західного регіону;
    - «Риба та морепродукти» - більше 30 % ринку товарної продукції Західного регіону.
  3. 3.Стати лідером у Західному регіоні України по проведенню виставок , професійних конференцій, навчань та створити першу в державі постійно діячу виставку технологій та обладнання аграрного напрямку.
  4. 4.Розробити інтелектуальний продукт «Регіональний Аграрно-маркетинговий центр» .

ыукрп

 

Места под экспонирование

кнопка для заявки

b0005s

b186 b8602s

Реклама в ТРЦ